tisdag 13 januari 2009

fronabloggen eller rättare sagt BÖGBLOGGEN

Bilden lånad av gaybloggen


http://gaybloggen.com/ ni som är böcklingar eller gillar bögar! gå in och ragga på..
Men jag undra en sak bara, i arabländerna stenar man böcklingar till döds , så undrar vad amir tänker med? 1000tusentals invandrare är rädda för att åka till sitt hem land för att bli dödade eller bara ljuger om att dom har massa problem där nere i öknen. ,men jag hoppas att han åker ner och bli stenad till döds , skulle kunna ta alla mina besparingar och betala för att göra det. kanske ringa till iraks ambassad imorgon eller migrationsverket? men blir så irriterad på han bara.
Bögar brukar klä sej snyggt och allt men han då! , ful jävla frisyr och snacka om hans klädstil bara! Och sminka sej kan han inte heller göra , fast det är tjejernas grej att göra det. men om jag var bög skulle jag inte vilja stoppa min kuk i hans håriga arsle.. men jag tror inte att han får något än då.. men på adultfriendfinder.com hittar han säkert många böcklingar

HAT HAT HAT , nu ska bruno sova jävla feber ...

1 kommentar:

  1. Moget du lilla vän. Lycka till med din stil och du kommer vara älskad av alla.

    SvaraRadera