söndag 11 januari 2009

FAN VAD JAG HATAR ER!!!!!

Ni som lämnar kommentarer , JAG HATAR ER , vågar ni inte lämna ut eran blogg så jag kan kasta skit på den? haha . Spec den där emofittan , ser ut som hon ha ramlat några gånger med cykeln när hon var mindre. för DU SOM UT SOM SKIT! ska ta kort nån gång på mitt bajs , undrar vad/vem som är vackrast?
BRUNO DRAR SLUTSATSEN att mitt skit ser fan så mycket bättre ut.

http://moncans.blogg.se/
Hon är en gammal knarkare , Nykterknarkarmamma?
"I denna blogg skriver jag bla om hur mitt liv förändrats, från att ha varit en stökig tjej som hållt på med droger och bott på behandlingshem"
Jag tror att hon var sån där tjej som gick runt med fubu tröja och umgicks med massa whitetrash killar, jag tror att hon var som den där bruden på youtube klippet..

4 kommentarer:

  1. Seriöst, om du nu hatar bloggerskor och KENZA och blondinbella som nu har bästa bloggarna. VARFÖR skaffade du dig en? Klart man vågar lämna ut sin blogg? Men varför slösa tid på att skriva skit om andra när du låtsas ha ett liv som är mycket bättre. Get a life kid!

    SvaraRadera
  2. Du har nog inte ens tanken att det finns många av oss som inte ens har nån blogg!
    Seriöst, lägg ner din blogg, så jävla onödigt. Hur kan du tro att nån är seriöst intresserad av dina tankar och åsikter?
    Enda anledningen till varför folk tittar in här är för att se om ett freak som du verkligen existerar, för att se hur rubbad en människa kan vara.
    /Stina

    SvaraRadera
  3. Ljug inte, du älskar oss.

    SvaraRadera
  4. Okej, du! Tar risken och lämnar ut min blogg till dig, som jag också gjort i alla andra kommentarer jag givit dig ;)

    http://toyouzen.skyrock.com/

    Vågar du kommentera min blogg och lämna ut din bloggaddress samtidigt, eller är du lite av en Coward?

    SvaraRadera